гарантії та умови
обміну і повернення
Умови гарантії
Всі товари, куплені в нашому магазині, сертифіковані (при необхідності визначеній чинним законодавством – ДСТУ, ГОСТ, технічним умовам тощо), офіційно ввезені в Україну і забезпечуються фірмовою гарантією, термін якої встановлюється фірмою - виробником.

При виникненні гарантійного випадку (необхідності ремонту) вся продукція обслуговується авторизованими сервіс-центрами. Підставою для гарантійного обслуговування є наявний у Вас оригінальний гарантійний талон із зазначенням дати продажу і штампом нашого магазину. Адреси та телефони сервісних центрів містяться в гарантійному талоні. Також рекламації приймає наш магазин, у разі виникненні гарантійного випадку зверніться до нас будь яким зручним для Вас способом вказаним у розділі Контакти на нашому сайті і ми з радістю Вам допоможемо.

Початок гарантійного терміну обчислюється з моменту передачі товару продавцем покупцеві.

У гарантійному ремонті може бути відмовлено у випадках:
• недотримання покупцем вимог виробника, зазначених в гарантійному документі;
• недотримання правил експлуатації, вказаних в інструкції з експлуатації даного виробу;
• недотримання правил установки;
• відсутність оригінального гарантійного документа;
• при відсутності в гарантійному документі таких відомостей: дати продажу, печатки організації-продавця, підпису продавця;
• внесення будь-яких виправлень (змін) у текст гарантійного документа;
• ремонту не уповноваженими на це особами, якщо такий ремонт спричинив за собою несправність в роботі виробу;
• розбирання виробу, зміни конструкції і інших втручань, не передбачених інструкцією;
• необхідності заміни деталей, що мають сліди природнього зносу, або які потребують періодичної заміни в процесі експлуатації;
• неправильного користування витратними матеріалами або використання витратних матеріалів, непридатних для даного вироби;
• несправностей і пошкоджень, викликаних екстремальними умовами і дією непереборної сили (пожежа, стихійні лиха і т.д.);
• недбалого зберігання та / або недбалої транспортування власником;
• пошкоджень (відмов) техніки або порушень її нормальної роботи, викликаних тваринами або комахами;
• включення виробу в мережу з неприпустимими параметрами;
• використання виробу з метою, для яких воно не призначене;
• потрапляння у внутрішні робочі обсяги сторонніх предметів, дрібних деталей одягу, рідин або залишків їжі.

Обмін і повернення товару неналежної якості проводиться за висновком авторизованих виробником сервісних центрів.
Умови обміну і повернення
Відповідно до «Закону про захист прав споживача» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом перших 14 днів після покупки.

Обмін і повернення може бути проведений тільки один раз за умови, що товар належної якості, не був у вжитку, у покупки збережений товарний вигляд, споживчі властивості, збережені всі аксесуари, документація, що входять в комплектацію товару, і не порушена їх упаковка *, збережені пломби, фабричні ярлики, товарні чеки.

Обміну та поверненню не підлягають:
• товари в одноразовій упаковці, якщо вони були розпаковані;
• товари, що не підлягають обміну відповідно до "Закону про захист прав споживачів;
• товари, що вже експлуатувалися і повторна експлуатація яких іншою особою не прийнятна з точки зору дотримання особистої гігієни;
• товари, що не підлягають обміну після установки, та/або експлуатації відповідно до правил виробника;

* - часткове або повне порушення зовнішнього вигляду упаковки, відсутність будь-яких компонентів упаковки або їх сильне, невідновні пошкодження (правильний розтин картонної упаковки її порушенням не є).

Повернення і обмін товару, в якому присутній суттєвий недолік підтверджений актом АСЦ (авторизованого сервісного центру) проводитися при наявності повного комплекту згідно з інструкцією виробника, документа, що підтверджує покупку, акта АСЦ, гарантійного талона, заяви про повернення або обмін.

Обмін і повернення товарів належної якості, здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого устаткування, упаковки, і наявності документів, що підтверджують факт покупки.

Якщо товар не працює обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.

Дані умови не обмежують законних прав споживача, наданих йому чинним законодавством України.